جلسه هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان رامهرمز برگزار شد

 

 

با حضور سرپرست فرمانداری جلسه ستاد مدیریت بحران برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامهرمز، با حضور موسی ممبینی سرپرست فرمانداری و اعضای ستاد مدیرت بحران، جلسه هماهنگی ستاد مدیریت بحران در خصوص هماهنگی لازم جهت فصل بارش در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حضار بیان کرد: ستاد مدیریت بحران بنا بر رسالت ذاتی خود باید این توانایی را داشته باشد که پیش از وقوع حوادث ناگوار ناشی از بلایای طبیعی پیش بینی های لازم را انجام داده و اقدامات پیشگیرانه انجام دهد. تشکیل این ستاد در سطح شهرستان و برگزاری جلسات آن در این زمان به همین دلیل بوده که، اعضای اجرایی ستاد پیشنهادات خود را جهت کاهش خسارات بیان کنند.

موسی ممبینی بیان کرد: اعضاء ستاد با توجه به تجربیات سال های گذشته و مشکلات ایجاد شده در سطح شهرستان در خصوص بارش ها، باید ضمن رفع مشکلات، پیش بینی های لازم را برای امداد رسانی به شهروندان را داشته باشند. ادارات اجرایی با توجه به اعلام مدیریت بحران استان باید در مواقع لازم با تمام امکانات در خدمت مردم باشند.

شایان ذکر است که در این جلسه سرپرست فرمانداری گزارشی در خصوص امکانات ادارات مرتبط دریافت و مسئولیت های آن ها را احصاء کردند.

۲۰۳۰